POTEK NAKUPA - sklenitev pogodbe

Izbor artiklov - oddaja naročila
(status naročila "V vrsti")

Uporabnik izbere artikle, jih doda v košarico s klikom na gumb "V košarico". Iz košarice lahko kadarkoli odstrani izbrane artikle z gumbom "Odstrani". Ko uporabnik zaključi z zbiranjem artiklov, klikne na gumb "Oddajte naročilo", izpolni vse potrebne podatke in odda naročilo. Naročilo se postavi v čakalno vrsto, kupec dobi kopijo naročila v svoj, elektronski, poštni predal. Kupec ima možnost preklicati naročilo "V vrsti" preko elektronske pošte v času dveh ur od oddaje le-tega. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

Popravljanje  naročila
Kadarkoli med potekom nakupa lahko uporabnik odpre košarico in iz košarice odstrani izbrane artikle z gumbom "Odstrani".

Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena
(status naročila "V obdelavi")

Najkasneje v roku dveh delovnih dni ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter z elektronskim sporočilom kupcu potrdi naročilo oz. ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo poiskusil ponuditi kupcu nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče kupca na njegovo telefonsko številko oz. ga kako drugače kontaktira. Pogodba med ponudnikom in kupcem je v primeru potrditve naročila s sporočilom "V obdelavi" nepreklicno sklenjena, v primeru zavrnitve naročila brez dogovorjene zamenjave pogodba ni sklenjena oz. bo naročilo stornirano.

Blago odposlano
(status naročila "Končano")

Ponudnik kupca po elektronski pošti obvesti o točnem datumu dostave, mu posreduje sledilno št. paketa z natančnimi navodili za prevzem blaga in elektronskim računom. Kupec lahko po elektronski pošti od ponudnika zahteva, da mu le-ta po pošti pošlje originalen račun.
Ponudnik zapakira in odpošlje blago.

V primeru, da kupec, ki je izbral način plačila po povzetju, pošiljke ne prevzame in ne plača, se to šteje za kršitev sklenjene pogodbe - ponudnik ima pravico sprožiti postopek izterjave.


Preklic naročila

Kupec lahko prekliče naročilo v roku dveh ur od oddaje naročila po elektronski pošti. Po preteku dveh ur mora preklic naročila opraviti preko telefona še isti dan, ko je bilo naročilo opravljeno.

V elektronskem sporočilu morajo biti obvezno navedeni naslednji podatki: 
1.    V naslovu sporočila: Preklic naročila 
2.    V vsebini sporočila:  a) številka naročila b) ime in priimek kupca c) naslov kupca

Ponudnik si pridružuje pravico odstopa od pogodbe s kupcem, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oz. sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

V primeru tehničnih težav strežnika, lahko pride do delnega ali celotnega nepravilnega prikaza spletne strani ali ponudbe. V primeru naročila izdelka z očitnimi nepravilnimi podatki je ponudnik zavezan, da kupca o napaki takoj obvesti in se sporazumno dogovori o spremembi naročila oziroma o storniranju.


 

NAČIN PLAČILA

PO PREDRAČUNU (50% ali 100% avans) NA TRANSAKCIJSKI RAČUN


Kupnino za naročeno blago se poravna po predračunu na ponudnikov transakcijski račun št. SI56 6100 0000 2644 082, odprt pri Delavski hranilnici d.d. Ljubljana (SWIFT BIC koda: HDELSI22). Pri plačevanju preko Univerzalnega plačilnega naloga (UPN) je potrebno vnesti kodo namena: WEBI ter se v referenci sklicevati na številko ponudbe.
Dobavni rok prične teči z dnem zaznave prejema sredstev na ponudnikov transakcijski račun.

Možen je tudi dogovor za plačilo v višini 50% kupnine po predračunu na ponudnikov transakcijski račun. 
Preostali del kupnine kupec poravna ob dostavi oz. po povzetju z gotovino ali plačilno / kreditno kartico dostavljalcu DPD dostavne službe.
Pri naročanju mora kupec v polje Opombe dopisati, da bo na naš transakcijski račun poravnanih 50% celotne kupnine, ali nas predhodno kontaktirati na email: info@noranapetke.si.


Z GOTOVINO PO POVZETJU

Velja pri naročilu petk iz kategorije Takoj dobavljive petke ali Kvalipetke.
Za naročene izdelke na povpraševanje/po naročilu oz. tiste, ki jih ni na zalogi, ta način plačila ni mogoč.
Kupnino za naročeno blago se poravna v gotovini dostavljalcu DPD dostavne službe. Celotna kupnina + stroški dostave so navedeni v naročilu, in držijo, razen če ni kasneje kako drugače dogovorjeno oz. gre za vnovično dostavo.


S PLAČILNO / KREDITNO KARTICO PO POVZETJU

Velja pri naročilu petk iz kategorije Takoj dobavljive petke ali Kvalipetke.
Za naročene izdelke na povpraševanje/po naročilu oz. tiste, ki jih ni na zalogi, ta način plačila ni mogoč.
Kupnino za naročeno blago se poravna s plačilno / kreditno kartico dostavljalcu DPD dostavne službe. Celotna kupnina + stroški dostave so navedeni v naročilu, in držijo, razen če ni kasneje kako drugače dogovorjeno oz. gre za vnovično dostavo.


PREKO SPLETNE BANKE PAYPAL

Kupnino za naročeno blago in dostavo se poravna na ponudnikov transakcijski račun preko spletne banke Paypal.
Denar je potrebno poslati na ponudnikov, osebni, elektronski Paypal naslov: watea.info@gmail.com oz. plačilo izvesti na osnovi prejetega elektronskega sporočila ali predračuna potem, ko je naročilo oddano. Pri plačilu je potrebno obvezno navesti točen sklic za avtomatični prenos informacije o plačilu v informacijski sistem ponudnika in hitrejšo izvedbo. Tak način plačila zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na ponudnikov transakcijski račun.




Postopek za odprtje osebnega Paypal računa:

-    obiščete spletno stran http://www.paypal.com/si,
-    kliknete v desnem zgornjem kotu "SIGN UP",
-    izberete državo in jezik ter kliknete pod Personal "GET STARTED",
-    vpišete vse podatke in sledite navodilom,
-    sledi obvestilo, da boste v naslednjih 2-3 delovnih dneh na tekoči račun vaše kreditne kartice prejeli 4-mestno kodo.
Kodo pridobite na enega izmed sledečih načinov:
a) preko svoje spletne banke (NLB Klik, SKB Net, DH Net, itd.) preverite promet te kartice - koda je navedena ob odtegnjenem* Paypal znesku 1,50 €,
b) počakate na izpisek računa te kartice, kjer je koda navedena levo zgoraj,
c) preko telefonske banke pokličete na svojo banko, kjer imate odprt račun kreditne kartice,
d) odpravite se na svojo banko in kodo tam osebno prevzamete.
*Paypal vam bo v vsakem primeru zaračunal simboličnih 1,50 €, da si pokrije stroške za primer, če si vmes premislite in postopka ne izpeljete do konca. Po uspešni in dokončani registraciji vam ta denar povrnejo na vaš transakcijski račun.
 
-    s kodo zopet obiščete spletno stran http://www.paypal.com/si,
-    kliknete v desnem zgornjem kotu "LOG IN",
-    klinknete na povezavo na desni, ki od vas zahteva vnos in potrditev 4-mestne kode,
-    vnesete kodo in lahko začnete s poslovanjem preko spletne banke, ki vam znesek 1,50 € nakaže nazaj na vaš račun.

Za nakazilo denarja iz svojega Paypal računa kliknete gumb "SEND MONEY" v orodni vrstici in odprl se vam bo obrazec, v katerega vnesete naš e-poštni naslov: noranavselepo@gmail.com, točen znesek (z ločilom piko in NE vejico) in potrdite plačilo. Paypal denar nakaže na naš transakcijski račun. Potrdilo o transakciji dobite na svoj e-poštni naslov, na katerem imate odprt Paypal račun.

Osnovne in dodatne informacije o Paypal dobite tudi na:

http://sl.wikipedia.org/wiki/PayPal

 

Nora vam stoji ob strani.

Za odlično storitev v obliki osebnega svetovanja pri izbiri in pomoči pri nakupu v spletni trgovini Noranapetke.si se lahko obrnete na Noro in njeno ekipo preko emaila: info@noranapetke.si ali GSM telefonske številke 064 157 557 (pon. - pet.: med 9.00 in 15.00 uro).

Z veseljem vam bomo svetovali!


Vse Drugačne, vse enako NORE!
SRCE je Kompas!


Vaša Nora in ekipa Noranapetke.si