Lastnik blagovne znamke in spletne trgovine Noranapetke.si, v nadaljevanju "ponudnik":

VVATEA, družba za trgovino in storitve, d.o.o.
Kapalniška pot 7a 
1351 Brezovica pri Ljubljani

MŠ: 3511979000
DŠ: 15739384 (nismo zavezanci za DDV)
TRR: SI56 6100 0000 2644 082, odprt pri Delavski hranilnici d.d. Ljubljana (SWIFT BIC koda: HDELSI22)

Kontakt:

M: +386 64 157 557 (pon.- pet.: med 9.00 in 15.00 uro)
E: info@noranapetke.si
W: www.noranapetke.si

 

Splošni pogoji


Noranapetke.si je blagovna znamka in spletna trgovina v lasti podjetja VVATEA d.o.o., v nadaljnem besedilu "ponudnik".
Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Splošne pogoje. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine Noranapetke.si.
Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu Noranapetke.si  kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Splošne pogoje.



Upravitelj spletne trgovine Noranapetke.si oz. ponudnik:

VVATEA, družba za trgovino in storitve, d.o.o.
Kapalniška pot 7a 
1351 Brezovica pri Ljubljani

TRR: SI56 6100 0000 2644 082, odprt pri Delavski hranilnici d.d. Ljubljana (SWIFT BIC koda: HDELSI22)
IBAN: SI56 6100 0000 2644 082
DŠ: 15739384
Davčni zavezanec: NE
Matična številka: 3511979000


Člani spletne trgovine

V spletno trgovino se je mogoče prijaviti kot posameznik - fizična oseba ali kot podjetje oziroma pravna oseba. Člani spletne trgovine imajo dostop do posebnih ugodnosti kot so posebne akcije, popusti in darila. Vsi zasebni podatki bodo strogo varovani. Več o tem v poglavju varnost in zasebnost.


Cene

Vse cene v spletni trgovini Noranapetke.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila, tj. ob sklenitvi pogodbe oz. ko kupec prejme elektronsko sporočilo, da je naročilo "V obdelavi". Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Ponudba velja po teh pogojih do razprodaje zalog.
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Noranapetke.si aktualizira in spreminja pogosto in hitro.

Cene so predstavljene kot Redne cene in Spletne cene.
Redna cena velja za nakup izdelkov v spletni trgovini Noranapetke.si, ki niso v akciji in nanje ni obračunan popust.
Spletna cena velja za nakup izdelkov v spletni trgovini Noranapetke.si, ki so v akciji in je nanje obračunan popust.


Načini plačil

PO PREDRAČUNU (50% ali 100% avans) NA TRANSAKCIJSKI RAČUN


Kupnino za naročeno blago se poravna po predračunu na ponudnikov transakcijski račun št. SI56 6100 0000 2644 082, odprt pri Delavski hranilnici d.d. Ljubljana (SWIFT BIC koda: HDELSI22). Pri plačevanju preko Univerzalnega plačilnega naloga (UPN) je potrebno vnesti kodo namena: WEBI ter se v referenci sklicevati na številko ponudbe.
Dobavni rok prične teči z dnem zaznave prejema sredstev na ponudnikov transakcijski račun.

Možen je tudi dogovor za plačilo v višini 50% kupnine po predračunu na ponudnikov transakcijski račun. 
Preostali del kupnine kupec poravna ob dostavi oz. po povzetju z gotovino ali plačilno / kreditno kartico dostavljalcu GLS dostavne službe.
Pri naročanju mora kupec v polje Opombe dopisati, da bo na naš transakcijski račun poravnanih 50% celotne kupnine, ali nas predhodno kontaktirati na email: info@noranapetke.si.


Z GOTOVINO PO POVZETJU

Velja pri naročilu petk iz kategorije Takoj dobavljive petke ali Kvalipetke.
Za naročene izdelke na povpraševanje/po naročilu oz. tiste, ki jih ni na zalogi, ta način plačila ni mogoč.
Kupnino za naročeno blago se poravna v gotovini dostavljalcu GLS dostavne službe. Celotna kupnina + stroški dostave so navedeni v naročilu, in držijo, razen če ni kasneje kako drugače dogovorjeno oz. gre za vnovično dostavo.


S PLAČILNO / KREDITNO KARTICO PO POVZETJU

Velja pri naročilu petk iz kategorije Takoj dobavljive petke ali Kvalipetke.
Za naročene izdelke na povpraševanje/po naročilu oz. tiste, ki jih ni na zalogi, ta način plačila ni mogoč.
Kupnino za naročeno blago se poravna s plačilno / kreditno kartico dostavljalcu GLS dostavne službe. Celotna kupnina + stroški dostave so navedeni v naročilu, in držijo, razen če ni kasneje kako drugače dogovorjeno oz. gre za vnovično dostavo.


PREKO SPLETNE BANKE PAYPAL

Kupnino za naročeno blago in dostavo se poravna na ponudnikov transakcijski račun preko spletne banke Paypal.
Denar je potrebno poslati na ponudnikov, osebni, elektronski Paypal naslov: watea.info@gmail.com oz. plačilo izvesti na osnovi prejetega elektronskega sporočila ali predračuna potem, ko je naročilo oddano. Pri plačilu je potrebno obvezno navesti točen sklic za avtomatični prenos informacije o plačilu v informacijski sistem ponudnika in hitrejšo izvedbo. Tak način plačila zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na ponudnikov transakcijski račun.


Naročila

Podatki o sklenjeni pogodbi oz. o oddanem naročilu so shranjeni pri ponudniku. Dosegljivi so ali v uporabniškem računu posameznega uporabnika (dostop preko spleta) ali v podatkovni bazi ponudnika (dostop osebno ali po telefonu). Pogodba se lahko sklene v slovenskem jeziku. Pogodbo oz. naročilo je možno skleniti po elektronski pošti ali preko spletne trgovine. Popravke ali dodatke k naročilu se lahko ponudniku posreduje po elektronski pošti.


Koraki nakupa - sklenitev pogodbe

V skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR – General Data Protection Regulation) uporabnik oz. kupec z vpisom svojih podatkov in oddajo naročila soglaša, da ga ponudnik v zvezi z obdelavo oddanega naročila obvešča po elektronski pošti in/ali telefonsko. Ti podatki ne bodo na nikakršen način posredovani tretjim osebam ali uporabljeni v marketinške namene.

Izbor artiklov - oddaja naročila
(status naročila "V vrsti")

Uporabnik izbere artikle, jih doda v košarico s klikom na gumb "V košarico". Iz košarice lahko kadarkoli odstrani izbrane artikle z gumbom "Odstrani". Ko uporabnik zaključi z zbiranjem artiklov, klikne na gumb "Oddajte naročilo", izpolni vse potrebne podatke in odda naročilo. Naročilo se postavi v čakalno vrsto, kupec dobi kopijo naročila v svoj, elektronski, poštni predal. Kupec ima možnost preklicati naročilo "V vrsti" preko elektronske pošte v času dveh ur od oddaje le-tega. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

Popravljanje  naročila
Kadarkoli med potekom nakupa lahko uporabnik odpre košarico in iz košarice odstrani izbrane artikle z gumbom "Odstrani".

Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena
(status naročila "V obdelavi")

Najkasneje v roku dveh delovnih dni ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter z elektronskim sporočilom kupcu potrdi naročilo oz. ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo poiskusil ponuditi kupcu nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče kupca na njegovo telefonsko številko oz. ga kako drugače kontaktira. Pogodba med ponudnikom in kupcem je v primeru potrditve naročila s sporočilom "V obdelavi" nepreklicno sklenjena, v primeru zavrnitve naročila brez dogovorjene zamenjave pogodba ni sklenjena oz. bo naročilo stornirano.

Blago odposlano
(status naročila "Končano")

Ponudnik kupca po elektronski pošti obvesti o točnem datumu dostave, mu posreduje sledilno št. paketa z natančnimi navodili za prevzem blaga in elektronskim računom. Kupec lahko po elektronski pošti od ponudnika zahteva, da mu le-ta po pošti pošlje originalen račun.
Ponudnik zapakira in odpošlje blago.

V primeru, da kupec, ki je izbral način plačila po povzetju, pošiljke ne prevzame in ne plača, se to šteje za kršitev sklenjene pogodbe - ponudnik ima pravico sprožiti postopek izterjave.


Preklic naročila

Kupec lahko prekliče naročilo v roku dveh ur od oddaje naročila po elektronski pošti. Po preteku dveh ur mora preklic naročila opraviti preko telefona še isti dan, ko je bilo naročilo opravljeno.

V elektronskem sporočilu morajo biti obvezno navedeni naslednji podatki: 
1.    V naslovu sporočila: Preklic naročila 
2.    V vsebini sporočila:  a) številka naročila b) ime in priimek kupca c) naslov kupca

Ponudnik si pridružuje pravico odstopa od pogodbe s kupcem, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oz. sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

V primeru tehničnih težav strežnika, lahko pride do delnega ali celotnega nepravilnega prikaza spletne strani ali ponudbe. V primeru naročila izdelka z očitnimi nepravilnimi podatki je ponudnik zavezan, da kupca o napaki takoj obvesti in se sporazumno dogovori o spremembi naročila oziroma o storniranju.


Dobavni rok

Ponudnik se bo potrudil, da bo blago dostavljeno kupcu v navedenih rokih, najkasneje v 30 dneh od oddaje naročila.
Po oddaji naročila je poslano elektronsko obvestilo "V vrsti", ki vsebuje potrditev naročenih artiklov in skupno ceno.
Dobavni rok začne teči s prejetjem elektronskega obvestila s stusom naročila "V obdelavi", ki potrjuje, da je ponudnik izdelke za kupca naročil (velja za izdelke na povpraševanje) oz. so bili iz zaloge predani v dostavo (velja za izdelke na zalogi).
V primeru, da blago, ki ga je kupec naročil, ni več dobavljivo, ponudnik kupcu nemudoma pošlje elektronsko obvestilo, mu predstavi ostalo ponudbo za morebitno zamenjavo ali sporoči dobavni rok za naročene izdelke. Ponudnik si pridržuje pravico, da lahko v času do izdaje elektronskega obvestila "V obdelavi", naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne oz. stornira.

Običajni čas dobave in dostave za naročene izdelke:

  • petke na povpraševanje oz. po naročilu je 7-21 dni (do največ 30 dni).
  • na zalogi (iz kategorije Takoj dobavljive petke) 1-3 delovne dni.

 


Dostava

Dostavo naročenega blaga - čevlji opravlja ponudnikov pogodbeni partner, dostavna služba GLS, dostavo naročenega blaga - Norini cukrčki (obeski, ščitniki, vložki za čevlje) pa Pošta Slovenije.
Naročeno blago, ki je na zalogi, bo pri naročilu oddanem do 12.00 ure, odposlano še isti delovni dan, sicer naslednji delovni dan po prejetem naročilu.
V primeru naročenega blaga - izdelkov na povpraševanje, ponudnik po elektronski pošti obvesti kupca o nameravanem roku dobave in dostave.

Dostava z GLS dosatvno službo:

Dostava se vrši na naslov, ki ga kupec navede ob prijavi ali naročilu, ter v običajnem delovnem času (8.00 - 15.30 ure). Priporočljivo je, da kupec navede naslov, kjer je dosegljiv v navedenih urah

Dostavljalec ima mobilno številko kupca in ga o dostavi predhodno obvesti preko SMS sporočila, v katerem so navedeni vsi dostavljalčevi kontaktni podatki in predviden čas dostave. Priporočljivo je, da kupec navede telefonsko številko, na kateri je dosegljiv večino časa.

Če dostava ni uspešna oz. je kupec v času dostave odsoten, prejme od GLS kratko SMS sporočilo z informacijo o neuspešnem prvem poskusu dostave pošiljke, kontaktno telefonsko številko in informacijo, v katerem GLS Parcel shop-u ga paket čaka na ponovni prevzem.
Kupec lahko GLS tudi sam kontaktira na telefon: 01 500 11 90 in se dogovori za eno od spodnjih možnosti ponovne, druge dostave, ki je še všteta v prvotni strošek dostave, za kar potrebuje le sledilno številko pošiljke.

  • Dostava na isti naslov, vendar drugi datum
  • Dostava na novi naslov
  • Prevzem v GLS Paketni trgovini (Paketne trgovine BS Petrol vam dodatno zaračunajo storitev vročanja paketa v vrednosti 0,45€ na paket in storitev obdelave odkupnine 1,05€ na paket.)
  • Prevzem na GLS PAKETOMATU (Možno je plačilo le s plačilno / kreditno kartico - brez provizij in dodatnih stroškov.)
  • Prevzem v GLS depo-jih


Strošek dostave in pakiranja za nakupe:

1. čevljev - petk: GLS

  • 1-2 izdelkov ne glede na težo paketa in v vrednosti do 100 € znaša 4,99 €,
  • 3 izdelkov ali več ne glede na težo paketa in v vrednosti nad 100 € znaša 5,99 €.

2. Norinih cukrčkov (obeski, ščitniki in vložki za petke): Pošta Slovenije

  • 1-4 izdelkov ne glede na težo pošiljke znaša 2,50 €,
  • 5 izdelkov ali več ne glede na težo paketa znaša 2,80 €.

3. darilnih bonov:

  • ne glede na težo in vrednost pošiljke 0,00 € oz. so stroški priprave in pošiljanja GRATIS!

V primeru kombiniranega nakupa, se obračuna višjo poštnino in dostavo opravi GLS dostavna služba.
Primer: za nakup v skupni vrednosti 86,49 € (1 x petke v vrednosti 69,99 €, 2 x obesek Petka v vrednosti 6,00 € ter 3 x gel vložek - opetnik v vrednosti 10,50 €) se obračuna višja poštnina in sicer 4,99 €.

Dostava velja za področje Slovenije. Za dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oz. e-pošti.

Za naročene izdelke ob izbranem načinu plačila "po povzetju" je možna dostava le preko našega pogodbenega partnerja GLS.
V primeru, da kupec, ki je izbral način plačila po povzetju, pošiljke ne prevzame in ne plača, se to šteje za kršitev sklenjene pogodbe - ponudnik ima pravico sprožiti postopek izterjave.


Identifikacija strank ob prevzemu blaga

Ponudnik oz. od njega pooblaščena dostavna služba, si pridržuje na primeren način preveriti istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj je s tem zagotovljena izročitev naročenega blaga pravemu naročniku.


Menjava in/ali vračilo blaga

V  primeru, da so naročeni izdelki ali poškodovani - je na njih vidna napaka ali nepravilne velikosti (kar je potrebno dokazati), ima kupec po prejemu blaga na voljo 14 dni časa, da pisno odstopi od pogodbe in vrne izdelek na ponudnikov naslov. Rok začne teči naslednji dan po prevzemu blaga.  Stroške vračila krije kupec.
Pred vračilom mora kupec ponudnika obvestiti preko elektronske pošte ali ga kontaktirati na telefonsko številko za dogovor o najboljšem načinu vračila. Kupec lahko izdelek vrne preko pošte, dostavne službe ali osebno v ponudnikov showroom. Odkupninskih pošiljk ponudnik ne sprejema. V primeru, da zgornji pogoji niso upoštevni, ima ponudnik pravico reklamacijo blaga zavrniti.
Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani in v originalni embalaži. V primeru vračila blaga preko pošte ali dostavne službe je potrebno originalno škatlo zaviti v papir ali folijo, da se le-ta pri pošiljanju ne poškoduje. Vračilu je potrebno priložiti kopijo računa. V kolikor so izdelki poškodovani, rabljeni, brez originalne embalaže ali je ta poškodovana, si ponudnik pridržuje pravico, da vračilo zavrne ali zaračuna ustrezno odškodnino. Odškodnina za poškodovano (nezavito, zmečkano, polepljeno, popisano, itd.) original embalažo oz. vračilo brez originalne embalaže znaša 2,00 €.
Kupec lahko izdelek v višini kupnine zamenja za novega ali mu ponudnik izda dobropis, ki ga kupec lahko koristi pri naslednjih nakupih (velja za vse izdelke). V kolikor gre pri vračilu za izdelek iz kolekcije Takoj dobavljive petke, se lahko kupec odloči tudi za vračilo denarja v višini kupnine brez stroška dostave (ki je opravljena storitev s strani našega pogodbenega partnerja) na svoj transakcijski račun, tako da o tem pisno obvesti ponudnika in mu hkarti posreduje vse potrebne podatke za nakazilo.
Vračilo denarja ni možno za petke na povpraševanje, saj jih ponudnik naroči pri dobaviteljih posebej za kupca in v njegovi velikosti.


Varovanje podatkov in zasebnost

Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletno trgovino ponudnika je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev ponudnika. Ponudnik ne bo nikoli posredoval, prodal, dal v najem ali kako drugače trgoval z osebnimi podatki uporabnika. Osebni podatki uporabnika ne bodo nikoli uporabljeni, če se uporabnik ne strinja z načinom uporabe. Uporabnikom je na voljo vpogled v podatke, ki jih ponudnik hrani o njih, preko njihovega uporabniškega računa. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. 
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. 
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla. 
Ponudnik na spletnem mestu uporablja različne varnostne tehnologije za zaščito uporabnikovih podatkov in zasebnosti.
Prenos podatkov na strežnik je varovan z 128-bitnim SSL certifikatom, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.


Avtorske pravice

Spletna trgovina Noranapetke.si in vsi podatki, opisi izdelkov, programska koda, tehnologije, slike artiklov in grafika ter ostali nenašteti elementi prikazani na spletnem mestu uporabnika so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami avtorskega prava in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.
 

 

Nora vam stoji ob strani.

Za odlično storitev v obliki osebnega svetovanja pri izbiri in pomoči pri nakupu v spletni trgovini Noranapetke.si se lahko obrnete na Noro in njeno ekipo preko emaila: info@noranapetke.si ali GSM telefonske številke 064 157 557 (pon. - pet.: med 9.00 in 15.00 uro).

Z veseljem vam bomo svetovali...


Želimo prijetno in udobno nošnjo vaših novih petk!


Vse Drugačne, vse enako NORE!
SRCE je Kompas!



Vaša Nora in ekipa Noranapetke.si